Aplikacja RFID Navigator Manager to centralny punkt zarządzania w Twoim systemie RFID Navigator, który pozwala z jednego miejsca zarządzać zasobami przedsiębiorstwa: majątkiem trwałym, materiałami, wyrobami z produkcji, towarami, narzędziami, częściami zamiennymi, a także monitorować pracowników.
Wygodnie kontroluj i zarządzaj zasobami swojego przedsiębiorstwa
Technologia RFID pozwoli Ci w łatwy sposób uzyskać dostęp do ogromnej ilości danych, które umożliwiają monitorowanie i ocenę wydajności Twoich procesów produkcji, logistyki wewnątrzzakładowej i przemieszczania się zasobów firmy. RFID Navigator Manager łatwo integruje wszystkie czytniki i bramki RFID w jedną bazę danych.
Zebrane dane prezentowane są w przejrzystym panelu, na którym w zależności od potrzeb, możesz je dowolnie filtrować, sortować i przeglądać. Interesujące Cię wyniki wydrukujesz, zapiszesz do pliku PDF lub Excel w celu dokładnych analiz kluczowych dla efektywnej, optymalnej pracy Twojego przedsiębiorstwa.
Podstawowe operacje monitoringu RFID
Śledzenie, traceability – rejestrowanie drogi obiektu w poszczególnych punktach procesu.
Historia produktu – podgląd całej historii procesów danego obiektu.
Ostatnio widziany – w którym punkcie procesu aktualnie znajdują się monitorowane obiekty.
Części składowe Aplikacji RFID Navigator Manager
Dzięki nim możliwa jest elastyczna konfiguracja podczas wdrożenia oraz łatwy dostęp do zbieranych danych.
Kartoteka obiektów
2
Panel Podglądu Zdarzeń
3
Słowniki danych konfiguracyjnych
4
Integracje API i MS SQL

Zamienne korzystanie z RFID i kodu kreskowego wg Twoich potrzeb.


Przyjazna aplikacja RFID Manager zbiera i wizualizuje w jednym miejscu wszystkie monitorowane przez Ciebie zasoby. Odpowie na Twoje pytania odnośnie zarządzanych zasobów i procesów: na jakim etapie się znajdują, w jakim są teraz stanie, w podziale na różne rodzaje zasobów, lokalizację, czas zdarzenia oraz osoby za nie odpowiedzialne.
Dzięki tej wiedzy zyskasz automatyczną kontrolę nad swoimi procesami i solidne dane do ich optymalizacji.