Formularz zgłoszenia serwisowego

Zapoznaj się z informacjami zamieszczonymi poniżej:

Partner Biznesowy Zebra RFID

W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej / pogwarancyjnej zakupionego sprzętu lub problemów z zakupionym oprogramowaniem prosimy o dokładne wypełnienie formularza zamieszczonego po lewej stronie.

Warunki gwarancji na zakupiony sprzęt lub oprogramowanie opisane zostały na podstronie – warunki gwarancji.

Po wypełnieniu formularza prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika naszego serwisu – nasz serwisant skontaktuje się w najkrótszym możliwym terminie, dokładamy starań aby czas ten nie przekraczał 1 godziny (w godzinach pracy biura).

Nasz pracownik po dokładniejszym rozpoznaniu problemu przekaże Państwa sprawę do dalszego postępowania.

Informacje dodatkowe:

Karty katalogowe, pakiety SDK oraz sterowniki do wybranych sprzedawanych przez nas urządzeń znajdą Państwo na tej stronie.

Niewypełniony lub niepoprawnie wypełniony formularz może spowodować przedłużenie lub odrzucenie roszczeń reklamacyjnych.

Wysyłka towaru do reklamacji:
RFIDPOLSKA – Dział serwisu
44-117 Gliwice, Toszecka 102 (V piętro)