Jak przyspieszyć odszukiwanie akt sądowych?
Jeśli pracujesz w sądzie, to na pewno dbasz o bardzo dokładną ewidencję wszystkich akt sądowych w archiwach. Niestety nawet mimo najlepszej organizacji zdarza się, że teczka z aktami danej sprawy ląduje nie w tym miejscu co trzeba. Odszukanie takich dokumentów trwa tygodniami.
Na szczęście teraz możesz uniknąć żmudnego poszukiwania teczek, a wyszukiwanie akt po sygnaturze skrócić do zaledwie kilku minut. Jak to zrobić? Potrzebne są tylko 3 elementy.

Jak działa wyszukiwanie akt sądowych RFID?
Każda zarejestrowana w systemie teczka posiada naklejoną etykietę RFID, na której nadrukowana jest sygnatura akt.

Wszystkie operacje wyszukiwania akt odbywają się za pomocą mobilnego lokalizatora RFID (czytnika), który jak po sznurku prowadzi użytkownika do miejsca przechowywania konkretnej teczki.
Chcąc wyszukać konkretną teczkę w szafach archiwum wystarczy wprowadzić poszukiwaną sygnaturę akt do czytnika i rozpocząć wyszukiwanie. Gdy zarejestruje on sygnał radiowy pochodzący z etykiety RFID danej teczki, automatycznie powiadomi o jej wykryciu.
Odszukaj teczki i akta sądowe w kilka minut
Ręczne przeszukiwanie pokoju pełnego zarchiwizowanych dokumentów zajmuje wiele godzin. W przypadku gdy czynność trzeba powtórzyć w kilku, klikunastu, czy kilkudziesięciu pomieszczeniach znalezienie teczki z aktami może zająć tygodnie.
Z systemem RFID Navigator dla sądów skrócisz ten czas diametralnie. Tak, to możliwe. Wdrażając nasze rozwiązanie już po kilku minutach od wejścia do archiwum będziesz wiedzieć czy poszukiwana teczka z aktami znajduje się w tym pomieszczeniu, a jeśli tak, to w którym miejscu.
Pełne bezpieczeństwo danych i szybkie wdrożenie
RFID Navigator dla sądów posiada jeszcze jedną, bardzo ważną zaletę – zupełnie nie ingeruje w inne sądowe systemy informatyczne oraz nie gromadzi, ani nie przetwarza żadnych danych osobowych. Funkcjonowanie wyszukiwarki RFID sprowadza się jedynie do wprowadzenia do systemu sygnatury akt, identyfikatora etykiety znajdującej się na teczce oraz (opcjonalnie) informacji o lokalizacji danych akt.
Działa niezależnie. Nie wymaga synchronizacji
Odpowiednia architektura systemu sprawia, że dla poprawnego działania nie wymaga on synchronizacji. Brak dostępu do sieci nie stanowi żadnego problemu dla systemu wyszukiwania akt, ponieważ mobilny lokalizator i program komputerowy działają zupełnie niezależnie.

Odpowiednie oprogramowanie na komputerze i mobilnym lokalizatorze to dodatkowe uproszczenie pracy z systemem do wyszukiwania akt. Wystarczy wydrukowanie i zakodowanie etykiety RFID, żeby mobilny czytnik mógł ją odszukać.
Co zyskasz wdrażając system do odszukiwania akt sądowych?
Przyspiesz odszukiwanie akt w swojej jednostce z systemem RFID Navigator dla sądów
Nie trać cennego czasu na ręczne przeszukiwanie szaf z aktami. Odszukiwanie akt sądowych przestanie wreszcie być żmudnym obowiązkiem.
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, żeby przedstawić szczegółową ofertę.
Możesz też do nas napisać, albo zadzwonić przechodząc od strony kontaktowej.